4e dag 30-07-2017

31 juli 2017 - Vancouver, Canada

Vandaag een keertje uitgeslapen tot half 8. We gaan ontbijten en daarna stond capilano suspention bridge op onze to do list.
We gaan er met de gratis bus heen eerst wel ongeveer 1.2 km lopen naar de bushalte. Elk kwartier komt er een gratis bus om je erheen te brengen we stappen in en na 20 minuten zijn we er. We kregen nog van een mevrouw een coupon met 4 $ korting nou dat is toch lief van haar. Bij de brug is er 20 minuten wachttijd nou die komen we wel door hóór.
Op de brug druk maar wel erg mooi en vooral leuk hij wiebeld ontzettend keileuke ervaring. Ondertussen snel foto knippen tijdens het wiebelen.
Na de brug gaan we via diverse trappen de treetop route doen heel mooi tot ver bovenin het bos. Daarna beneden ook nog routes op de grond en als laatste de cliffhanger route zeer mooi ook.
We rijden om half 4 weer met de gratis bus naar huis we stappen nu  uit bij Canada place, en gaan nog gezellig te voet naar Gastown om weer te gaan eten, we nemen Chicken Parmezan en sla.
Na eten weer wandelend naar huis, we kijken nog eens goed rond en genieten van de laatste uurtjes in Vancouver.
Omdat we gisteren ook al geklaagd hadden over de airco die het niet goed deed,  hadden we een waaier gekregen maar het is nu echt heel warm. Buiten is de temperatuur bijna 30 graden en binnen bij ons ook zoiets. De manager gaat met me mee kijken op onze kamer en onderneemt meteen actie. We krijgen per direct een andere kamer met heel veel excuses. Dus de laatste nacht zitten we op een lekkere koele kamer heerlijk, erg netjes opgelost van het Sandmann hotel.
We gaan nog even wandelen en kijken nog even bij het festival hier voor de deur" Drums are calling " een 9 daags festival met allerlei zang en dans toegang gratis!
Daarna weer naar de kamer morgen vroeg op om kwart voor 8 komen ze ons ophalen en kan het camperavontuur beginnen.
Spannend maar we hebben er super veel zin in.
Tot morgen als we weer wifi hebben.

1. John van de Wiel:
    WOUW !!!!!!!!!!!!!
  2. Marc en Marion:
    31 juli 2017
    Ziet er geweldig uit zeg........ op naar het camperavontuur, doe voorzichtig aan!
  3. Thea:
    31 juli 2017
    Heel mooi, maar toch een beetje eng hoor op die wiebelbrug.
    Weer een hele dag met ervaringen, geniet maar wel volle teugen. Veel succes met de camper ophalen en hopelijk niet te veel zwart gebakerde bossen onderweg maar heel veel groene natuur. Heel veel plezier, geniet ervan en rij voorzichtig.
  4. Ad bruens:
    31 juli 2017
    Rustig aan he met de camper. Gr
  5. Leon:
    31 juli 2017
    Voor vandaag rij voorzichtig en veel plezier.
  6. Monique Goossens:
    31 juli 2017
    Leuk zo'n camper. Geniet ervan en veel veilige kilometers
  7. Karin:
    31 juli 2017
    Wat leuk om jullie vakantie zo te volgen. Succes met de camper!