34e dag 29-8-2017

30 augustus 2017 - Hamilton, Canada

En het wordt een béétje saai misschien maar niet voor ons. We hebben het nog steeds naar onze zin en willen eigenlijk niet naar huis. Het bevalt nog steeds heel goed om in Canada te zijn.
We hebben vandaag een bezoek gebracht aan Black Creek pioneer village dit ligt vlak bij Toronto. Een leuk dorpje uit de pioneertijd met ook allemaal gebouwen uit die tijd. En ook weer met de artikelen en spullen uit dit tijdperk. Mooie dingen en niet een maar alle kamers van het huis compleet ingericht. Bij de blacksmit hangt zoveel ijzer niet normaal en bij de kruidenier staat ook alles vol. Ook hier weer voldoende vrijwilligers die alles vertellen als je vragen hebt over iets.
Het is een zonnige dag en we lopen op ons gemak rond het is heel interessant voor jong en oud.
Dan drinken we even wat want dat is wel lekker en nemen een ijsje.
We gaan weer terug rijden maar rijden midden in de spits ons ritje is nu van ongeveer een uur naar 1.45 minuten gegaan maar goed we kletsen wat en we komen vanzelf thuis toch?
We eten vanavond weer een keer een broodje subway ook lekker en dan gaan we naar Wendys huis. Omdat we vroeg zijn doen we nog een spelletje en dan weer naar ons hotel. Ook hier nog even zitten mail lezen nieuws etc. Natuurlijk ook mijn verslag in 2 voud. Tot morgen.

1. John van de Wiel:
    30 augustus 2017
    Nee, niet saai hoor. alleen maar leuk.
  2. Mirella:
    30 augustus 2017
    Snap dat het daar goed bevalt lekker eten ijsjes mooi uitzicht mooi land relax leven
    Hier is dat toch anders
    Geniet er nog van groetjes aan wendy en michael en thea xxxx
  3. Harry:
    30 augustus 2017
    Als het niet saai is, wil dat zeggen dat jullie het er naar je zin hebben. Dat is heel belangrijk. Je kunt straks terugkijken op een supervakantie. Groetjes aan iedereen .
  4. Adrie en yvonne:
    1 september 2017
    Genieten jullie er nog maar lekker van: en fijn dat wij er ook iets van meekrijgen Groetjes aan iedereen daar