35e dag 30-8-2017

31 augustus 2017 - Hamilton, Canada

En vandaag hebben we niks gepland. Michael is beetje ziek en blijft vandaag lekker thuis. We besluiten om lekker te gaan winkelen Joop mag dus met 3 dames op stap haha.
We gaan eerst naar Jackson Square die zit recht tegenover ons hotel.
Wat een groot centrum en allerlei soorten winkels mode parfum diamantairs en ook supergrote drogisterijen. Hier lopen we enige tijd rond en kopen nog wat kleine dingen. Dan gaan we naar Eastwest nog een grotere mall. Eerst drinken we wat dat is ook wel lekker. We kijken hier ook nog maar even rond en het is wel heerlijk om gewoon te kunnen winkelen zonder de hele tijd je tas in de gaten te hoeven houden. We zien zelfs een jongedame met haar tas gewoon open dat kan bij ons helaas niet meer. Hier is het ook voor de jeugd mogelijk om nog lekker zonder lastig gevallen te worden op straat te lopen ook s'avonds. Wat heerlijk toch!
We gaan ook nog even naar Gage park ook mooi met alle bloemen. Dan gaan we naar huis naar de zieke kijken die voelt zich gelukkig wat beter. We gaan eten bij Montanas spareribs die van het bot vallen als je ze optilt jammie.
En als toetje nog een ijsje met veeeel rolo van de Dairy Queen. Dan zijn we vol pff en gaan nog even naar Wendy thuis.
Dan weer naar huis morgen is onze laatste avond wat is het snel gegaan die 5 1/2 week helaas dan moeten we gaan inpakken en dan nog een nachtje slapen en naar huis. Tot morgen.

1. Hans en Marian Tuerlings:
    31 augustus 2017
    Hallo Joop en Caroline. Inderdaad 51/2 week is zo om. De foto's waren weer geweldig. Een reis met heel veel herinneringen waar jullie nog een hele tijd op kunnen teren. Een goede terugreis gewenst. Groeten van ons, ook aan Wendy en Michael en Thea.
  2. Miriam:
    31 augustus 2017
    Geniet nog n dagje samen en alvast n hele goeie terugreis! Tot volgende week!
  3. Leon:
    31 augustus 2017
    Boor morgen alvast een veilige vlucht naar huis.
  4. Marc en Marion:
    31 augustus 2017
    De weken zijn om gevlogen, mooie verhalen en leuk dat we jullie mochten volgen op jullie reis, geweldige foto's. Zeker mooi om op terug te kijken.
    Doe Wendy, Michael en Thea de groeten van ons.
    Hele goeie terug reis en tot gauw.
  5. Anja:
    31 augustus 2017
    Nou geniet van jullie laatste dag! En tot gauw.
  6. Adrie en yvonne:
    31 augustus 2017
    hoi Carolien en Joop wat hebben we genoten van jullie verhalen wij wensen jullie een goede thuis reis en nogmaals bedankt voor de mooie reis verhalen van jullie heel veel liefs allemaal Adrie en Yvonnexx