33e dag 28-8-2017

29 augustus 2017 - Hamilton, Canada

En vandaag weer ontbijten in het hotel wat hebben we het slecht, we gaan zeker het verse fruit de warme wafels en de lekkere cake missen..
Het is vandaag wel erg druk ook in de lift naar beneden en we moeten zelfs met ons bordje in de zijzaal zitten.
Dan gaan we naar Wendy en boodschappen doen omdat vanavond Mike en Brenda komen. Eest gaan we naar Wallmart dan naar de Dollarama hé ze hebben al kerstspullen en die zijn nu nog supergoedkoop. Altijd leuk om wat vast te kopen.
We gaan ook nog even naar de bulk barn hier kan je alles los kopen nootjes kruiden snoep dat is erg handig.
Natuurlijk komen we met snoep buiten.
We gaan eerst alles maar in de vriezer leggen en in de koelkast.Want de hele dag in de warme auto dat is geen goed plan. De planning is vandaag te gaan naar de Niagara falls. Het is wel een beetje bewolkt vandaag maar dat komt goed.
We rijden ca 45 minuten en dan zijn we er al we parkeren bij de Skylon tower dat is het goedkoopst. Al na een stukje lopen staan we voor de Amerikaanse waterval zo mooi weer om te zien. Je vraagt je af waar komt al het water vandaan? We lopen door maar omdat de wind onze kant opstaat worden we kletsnat aan als we langs de Canadese kant lopen. Het is net of het regent gelukkig is het mooi zonnig weer en kunnen we met een warme koffie wat opdrogen. We moeten ook nog terug maar lopen dan iets verder weg op de straat helpt niet veel we zijn weer kletsnat. Nu komt het water meer van achteren. We zijn toch nat dan maar ook nog een keer wat fotos maken. Ook bij de 150 jaar Canada staan we er net als verzopen katten op maar goed dat maakt niet uit leuk hebben we het daar gaat het om toch? Toch gaan we rond 5 uur weer naar huis we kunnen hier nog wel uren rondlopen, maar we willen alles klaarmaken en klaarzetten voor het bezoek. Eerst komen Jessica en Justin zij heeft voor mij een mok gekocht van Hamilton van Tim Horton speciale collectie zo lief. Dan komen Brenda en Mike wij hebben voor hun chocolade en scrapbook spullen en nog kanon bier (Dit kende Mike al en vond hij heel lekker) al opgestuurd. Brenda heeft voor mij een heel mooi gebreide mapleleaf gemaakt voor op de bank. Wat ontzettend lief en we zijn blij en dankbaar dat ze dat voor ons heeft gemaakt met heel veel liefde. Dat kan je wel zien aan het vele werk en de uren die het zeker heeft gekost. Thanks so much. xxx
Michael heeft intussen de hamburgers klaar en de rest staat allemaal op tafel broodjes salades pasta frites en alles wat je verder nodig hebt om hamburger te maken.
Dan nog dessert warme appeltaart en Swarchwalder kirsch taart toe. Nog even wat kletsen en na alles te hebben opgeruimd gaan we toch weer allemaal naar huis de avond is omgevlogen. We drinken nog wat en dan weer naar bed. Tot morgen.

1. Marc en Marion:
    29 augustus 2017
    Wat een gezelligheid......geniet nog maar extra van jullie laatste dagen daar.