36e dag 31-8-2017

1 september 2017 - Hamilton, Canada

En vandaag weer een keertje lekker ontbijten in ons hotel, we nemen weer yochert met veel fruit en walnoten en allbran of zoiets.
Joop neemt toast en croissant met jam en fruit.
Dan nog even alles op onze kamer pakken en weer naar Wendy.
Dan gaan we vandaag niet te ver , naar Lancaster een oud pand bezoeken uit 1843. Het is eigenlijk niet zo groot en het parkje erbij is leuk maar we hebben mooiere gezien we zijn intussen ook aardig verwend haha.
Het dorp heeft wel prachtige huizen en de tuinen ervoor lijken wel parken zo mooi aangelegd. In een van de tuinen zien we wel 5 tuinmannen aan het werk.
We rijden terug en blijven nog gezellig bij Wendy en Michael. Rond 6 uur gaan we voor de laatste keer uit eten en ja we kiezen weer voor Montanas spareribs zo lekker. Eerst nog even naar Michaels voor nog wat extra kleine dingen. En nog een lekker ijsje met extra veel rolo die we thuis op gaan eten want het is een stuk frisser geworden er staat een koude wind.
We kaarten nog wat en dan naar huis.
Onze laatste avond in het Hilton helaas. Na 5 1/2 week is er een einde gekomen aan onze supervakantie wat hebben we er van genoten,en zoveel fijne herinneringen die we voor altijd in ons hart bewaren. En het weerzien en samenzijn met onze dochter en schoonzoon dat is goud waard alle foto's alle momenten die we samen in de 2 1/2 week konden delen. Daar moeten we het de komende jaren weer mee doen. We zullen de foto's vast nog veel bekijken.
Morgen om 20:45 uur vertrekken we weer naar Nederland. Nu eerst lekker slapen. Tot morgen.

1. Ad bruens:
    1 september 2017
    Goede vlucht en doe ze de groeten. Ad en helma.
  2. Monique Goossens:
    1 september 2017
    Groeten daar en een veilige vlucht terug xx
  3. Harry:
    Goede reis terug. Groetjes Marlies en Harry