30e dag 25-8-2017

26 augustus 2017 - Hamilton, Canada

Vandaag gaan we eerst wat fotos maken in de omgeving van ons hotel. En ook een van de buitenkant dat is ook wel leuk om te hebben. Verderop in de straat staan ook leuke boompjes met een maple leaf erom die willen we ook op de foto.
Dan gaan we naar Wendy wat later dan gebruikelijk maar ook hun wilden eerst wat boodschappen doen.
We gaan eerst wandelen bij rattlesnake point dit is een heel mooi uitzichtpunt en ook een mooie trail. We wandelen deze een stuk helemaal gaat niet daar is de trail veel te lang voor, en gaan dan nog even minigolfen. Ze hebben hier een hele mooie baan met allerlei verschillende delen en bezienswaardigheden uit Canada. Na een uurtje zijn we klaar, Joop heeft gewonnen. Dan gaan we naar Swiss Chalet en nemen hele lekkere kip met friet en heerlijke saus.
We gaan nog even naar Wendy die heeft lekkere cinnabun rolls voor bij de thee we blijven nog even en dan weer naar huis. We drinken nog wat en we zeggen oeps nog een week en dan zitten we al weer in het vliegtuig. Dus nog maar lekker genieten van alle tijd die we nog hebben. Tot morgen.