28e dag 23-8-2017

24 augustus 2017 - Hamilton, Canada

Vandaag hebben we geen ontbijt genuttigd in het hotel maar zijn we naar de Egg and I geweest. Daar kan je alle soorten eieren eten als ontbijt je kan het zo gek niet bedenken of hier is het op de kaart. Joop neemt tosti met de eieren ernaast( die lust geen eieren dus ik heb die op) Wendy wentelteefjes Michael big breakfast dit is eieren gebakken brood gebakken aardappels worstjes bacon en toast en pannekoeken. Thea en ik yochert met fruit en granen.
Poe daar kunnen we wel even op vooruit. Na dit megaontbijt maar op weg naar Niagara on the lake. Heel mooi plaatsje dat erg bekend is bij toeristen. We zijn hier al eens eerder geweest en zeker de kerstwinkel is leuk om te bezoeken.
We kijken hier ook rond en kopen wat we nog leuk vinden qua versiering altijd ook leuk om ideeën op te doen.
Dan wandelen we nog wat rond en eten een ijsje bij Cow het lekkerste ijs van Canada claimen ze en het was inderdaad erg lekker maar wel duur $5,95 per ijsje. Maar wel eigengemaakte hoorntjes met of chocolade of sprinkles of met nootjes en veel verschillende smaken.
Dan gaan we nog even bij het meer kijken ook mooi echter het begint een beetje te miezeren dus weer terug naar de auto.
Dan naar huis en we eten vanavond maar een broodje subway. Ook lekker voor een keer.
Dan nog even gezellig een kaartje leggen en dan weer naar het hotel. Daar drinken we nog wat en dan weer naar bed. Morgen vroeg eruit dan gaan we naar Toronto. Tot morgen.

1. Arie:
    24 augustus 2017
    Kerstwinkel.. Kerst valt vroeg dit jaar. Moet dan ook maar eens vlug m'n dagen plannen. 555555
  2. Geert:
    24 augustus 2017
    Ai ai, of moet ik ei ei zeggen
  3. Monique Goossens:
    24 augustus 2017
    Zo weer een volbezette s ag