27e dag 22-8-2017

23 augustus 2017 - Hamilton, Canada

En zo weer een nieuwe dag om weer samen gezellig door te brengen. Daar draait het toch allemaal om tóch?
We ontbijten zoals gewoonlijk weer lekker in het hotel.
Dan weer naar Wendy en Michael díe zitten al klaar om weer gezellig met ons weg te gaan.
We gaan vandaag naar de butterfly conservatory. Hier vliegen meer dan 40 soorten in het rond en meer dan 300 vlinders. Het is niet zo ver rijden circa 45 minuten het ligt vlak bij Niagara falls. Die zien we ook nog even uit de auto maar omdat het vandaag wat bewolkt is komen we híer nog wel terug.
Dan mogen we naar binnen veel verschillende vlinders in allerlei kleuren en maten, er zijn er zelfs bijna zo groot als een kleine vogel.
Er zijn ook diverse voederpunten voor de vlinders maar de meeste vliegen rond of rusten uit op de vele planten en bloemen die er in de kas staan. Sommige komen zelfs op je zitten zo leuk. Na wat verschillende fotos gaan we eerst wat drinken en eten. Daarna lopen we nog even rond in de mooie tuin die er bij zit.
Dan rijden we terug en stoppen we nog even bij de book outlet en kopen we wat boeken voor Wendy dan kan ze weer wat lezen haha. Dan gaan we naar Harveys een hamburger restaurant waar je zelf bepaald wat je op je hamburger wil inclusief de saus. Heel lekker en je mag zoveel erop doen wat je wil. We nemen wat we willen en gaan deze bij Wendy opeten net zo handig en makkelijk. We maken er nog een gezellige avond van en gaan dan om half 11 weer richting huis. Tot morgen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Geert:
    23 augustus 2017
    Wat een mooie vlinders. Prachtige kleuren en leuk dat ze op je hand komen zitten
  2. Marc en Marion:
    23 augustus 2017
    Prachtige foto's van die vlinders zeg, maar ook die foto van jullie ziet er gezellig uit.