26e dag 21-8-2017

22 augustus 2017 - Hamilton, Canada

We gaan weer na een uitgebreid ontbijt op weg naar Wendy en Michael.
Het zou vandaag een warme dag worden heerlijk.
We besluiten om naar Crawford lake te gaan dit is een mooi meer en er staan allerlei mooie houtsnijwerken in de wandelroute omheen, het ligt in de bossen dus perfect om te wandelen met deze temperatuur.
Na ongeveer een half uur zijn we er het is gelukkig niet druk. We gaan eerst maar even bij het meer kijken prachtig mooi water maar het is wel diep. Dan wandelen we nog even rond en bekijken de mooie snijwerken.Een vlinder wolf otter en nog veel meer.
We kijken ook nog even bij de indianen tenten die hier staan erg mooi en ze hebben deze ook zo authenthiek mogelijk ingericht met huiden en de diverse spullen die vroeger werden gebruikt erg leuk om te zien.
Dan omdat we nog wat tijd over hebben gaan we naar de raptor conservatory. Hier worden de roofvogels opgevangen die door of smokkel of door andere oorzaken niet meer voor zichzelf kunnen zorgen. Er zit een bold eagle en diverse soorten valken en havikken.
Ze hebben ook nog een soort van presentatie met een valk en een uil. We worden ook hiervoor uitgenodigd leuk we zitten tussen veel schoolkinderen en we zien de havik en de grote uil van heel dichtbij. Vandaag was de presentatie binnen ivm de zonsverduistering.
Na kwartier staan we weer buiten en bekijken nog even de vogels, dan wandelen we door naar de wildlife area maar daar staan alleen paarden en de bisons zien we helaas niet.
Toch erg leuk om even gezien te hebben en er wordt goed voor alle vogels gezorgd dat kan je wel zien ze zien er allemaal heel goed uit.
We rijden terug en kaarten nog even gezellig in de tuin in Wendy en Michaels tuinhuisje. Dan gaan we lekker eten bij Boston Pizza. We eten dessert (ijs)bij Wendy en koffie toe.
Nog even een gezellig potje gekaart en dan gaan we weer richting hotel, de dagen vliegen zo snel voorbij. We drinken nog wat in het hotel en gaan dan weer slapen. Tot morgen.

1. John van de Wiel:
    22 augustus 2017
    Wat beleven jullie toch een mooie tijd.
  2. Marc en Marion:
    Ha Caroline & Joop

Mooie beelden en verhalen Geniet ervan.

Groetjes,
    Marc& Marion