25e dag 20-8-2017

21 augustus 2017 - Hamilton, Canada

Vandaag druk in de ontbijtzaal het is ook zondag en dan zijn er meer gasten waarschijnlijk voor het weekend.
Dat is te merken in de ontbijtruimte we hebben gelukkig nog wel een plek.
We nemen ons bordje met wat we lusten mee en verbazen ons over de hoeveelheden voedsel sommige mensen s'morgens eten. Worstjes gebakken ei en hele stapels boterhammen.
Dan naar Wendy en Michael toe we gaan vandaag naar Balls Falls. De zon schijnt lekker vandaag en het is een prachtige dag. We zijn na ongeveer een half uur rijden bij de ingang van het park. Het is een zeer gewilde trouwlokatie er staat een prachtig klein kerkje en mooie oude boerderijen.
We maken ook hier wat fotos en kijken natuurlijk ook naar de waterval die ook mooi is. Daar kwamen we voor toch?
Dan gaan we nog even taart kopen en bier om mee te nemen naar Diane en Bill.
We rijden dan naar het nieuwe huis van hun ze wonen hier nu ongeveer een jaar. Wat een mooi huis zeg en met een zwembad en een hele grote tuin.
Ze wonen hier heerlijk. De vader en moeder van Diane Marlene en Richard zijn er ook. Ze heeft een lekkere spinaziedip gemaakt samen met soort van tacochips die als een bakje zijn gebakken is dit heerlijk. Bill heeft voor ons zo lekker gekookt varkenshaas met aardappelen en wortelen. Samen in een pan op de gasbarbeque. Smaakt verrukkelijk.
De appeltaart die was ook nog even op de BBQ gegaan om even te warmen dan bolletje ijs erbij en Diane had ook nog cheesecake gemaakt. Jammie!
Nou heerlijk allemaal. We kletsen nog gezellig wat en dan na de koffie rijden we naar Wendy en Michael. We rijden door naar het hotel zodat we ook nog even kunnen zitten en Wendy en Michael ook even zelf een avond hebben en gaan dan weer naar bed. Tot morgen.