24e dag 19-8-2017

20 augustus 2017 - Hamilton, Canada

We schrikken pas om kwart voor negen wakker, oeps dat is laat dus snel eruit tanden poetsen en naar beneden naar het ontbijt.Thea was al lang wakker maar wij niet . Als we het ontbijt op hebben nog tijd genoeg om te douchen.
Dan naar Wendy die zit al te wachten op ons bezoek.
We gaan vandaag naar Felkers falls, Devils bowl punch en Albion falls.
We zien een lokale bakker en kweker waar ze diverse soorten gebak maken en je kan er ook eigengeteeld fruit kopen. We kopen hier een paar taartjes en muffins.
We rijden naar Wendys huis om ze lekker op te eten.
Dan gaan we nog even naar het Sam Lawrence park, het park waar Wendy en Michael hun foto reportage hebben gehad. Het staat vol met prachtige en verschillende bloemen. En ook mooie vlinders.
Omdat we vanavond de Scentsy party hebben gaan we weer naar huis, Wendy heeft pulled pork gemaakt heerlijk. We nemen een heerlijk broodje met vlees en houden nog wat ruimte voor vanavond want dan zijn er ook nog een aantal hapjes en cakejes voor ons.
De scentsy party is erg gezellig we ruiken en proberen al de verschillende geurtjes wat zijn het er veel kiezen is moeilijk.
Na nog wat lekkere hapjes gaan we weer naar ons hotel, waar we nog wat drinken en dan weer naar bed. Tot morgen.

1. Karin:
    20 augustus 2017
    Even geen WiFi gehad maar alle reisverslagen bijgelezen. Wat een mooie reis hebben jullie gehad. En dan nu genieten bij Wendy en Michael.
  2. Monique Goossens:
    Klinkt allemaal gezellig
  3. Marc en Marion:
    20 augustus 2017
    Wij zijn ook weer in de lucht, hebben ook weer jullie reisverhalen bij gelezen.
    Fijn dat jullie nog een paar weken samen met Thea bij Wendy en Michael kunnen genieten. Neem het er maar goed van.......cake, muffins en ijsjes hmmm.
  4. Adrie en yvonne:
    21 augustus 2017
    Bedankt dat we van jullie adembenemende reis mochten mee genieten.
    En nu lekker genieten bij Wendy en michael
    Groetjes aan iedereen daar.