23e dag 18-8-2017

19 augustus 2017 - Hamilton, Canada

Weer lekker genoten van het ontbijt in het hotel. Je eet toch altijd weer wat meer dan thuis. We pakken wat we nodig hebben voor vandaag en dan op weg naar Wendy.
We gaan vandaag eerst wat boodschappen doen en alvast wat winkelen.
Eerst naar Wallmart, wat hebben ze hier veel spullen kleding speelgoed en boodschappen. Hele rekken vol met artikelen die wij niet hebben en dat is altijd leuk om dat te bekijken.
Dan even naar de LCBO dit is een drankwinkel en hier verkopen ze ook bier.
Alles met alcohol is wel duur hier omdat er een extra belasting opzit.
We gaan eerst even alles opbergen omdat er vriesspullen bij onze boodschappen zitten.
Dan gaan we naar Lime ridge om nog wat te winkelen. Gezellig om hier door te lopen veel verschillende winkels. We nemen nog een koffie met muffin bij Tim horton lekker. Zo bekijken we alle winkels, Yankee candle zit hier ook wat hebben ze hier veel verschillende geuren heerlijk. Ik kom natuurlijk met diverse weer naar buiten heerlijk vinden we die.
We gaan rond 4 uur weer naar huis op aan, Michael is ook al thuis en dan gaan we eten bij Monana.
Hier bestellen we allemaal spare ribs met salade en brood (brood is net cake zo lekker) en frites of aardappel héérlijk.
We besluiten om hier geen dessert te nemen maar gaan naar de Dairy Queen.
Daar hebben ze heerlijke ijsjes met rolo of oreo. We eten hier op ons gemak een ijsje. We rijden weer naar wendys huis en hebben nog een leuke avond we kletsen en kaarten wat super gezellig.
Alweer een dag om wat vliegt de tijd we zijn al meer dan 3 weken weg maar het voelt pas als gisteren. Tot morgen.

1. Geert:
    19 augustus 2017
    Daar draait het allemaal om,quality time.
    Veel plezier samen.
  2. Anja:
    19 augustus 2017
    De tijd vliegt! Geniet er maar van het is zi voorbij! Jammie jammie al dat lekkere ijs! Hahaha