16e dag 11-8-2017

14 augustus 2017 - Lake Louise, Canada

En vandaag weer vroeg eruit om naar Moraine Lake te gaan. Half 7 zitten we klaar om te vertrekken de zon is nog niet boven de bergen te zien.
We rijden de berg op en hebben nog net een plekje voor de camper pff het lijkt wel of ze hier blijven slapen.
We gaan de berg op want daar heb je een mooi uitzicht over het meer.
Het is meer dan de moeite waard de kleuren veranderen van ijsblauw naar Indigo zo mooi. Ik zou hier goed heel de dag kunnen blijven kijken, we blijven

Dan terug naar de campground ik zie weer een beer we stoppen meteen maar hij is al weer weg. Wat een geluk om toch weer een beer te zien jammer dat we hem niet hebben kunnen vastleggen .

Terug naar de camping douchen en ontbijten, alles weer vullen ook de tank die heeft ook weer dorst.
Dan op weg we gaan Yoho park in en de eerste stop is Takakkaw falls. Wat is dit ook een mooi park zeg.
Ook weer druk hier zeg en ook weer een niet al te groot parkeerterrein, maar we hebben gelukkig nog een plekje om te parkeren. Beetje steken en dan past de camper het valt niet mee om 8 meter zo maar ergens neer te zetten.
We gaan op weg makkelijke pad om te lopen en het is eigenlijk niet zo ver. Dan hebben we een prachtig uitzicht op de waterval. Takakkaw zo leren we betekend in Cree it is magnificent. Zeker waar een prachtige waterval.
We rijden ook nog langs Herbert creek ik maak snel wat foto's en weer verder.
De volgende stop is Emerald lake en weer geen plek op de camperplaatsen staan gewoon ook de auto's geparkeerd.
Dan maar op de busplaats we moeten iets.
Wat is dit weer een mooi meer prachtig mooi blauw groen, we vinden dit eigenlijk allebei wel een van de mooiste die we tot nu toe gezien hebben. Prachtig meer en goed toegankelijk over mooie brug en er staan ook diverse mooie huisjes bij. We wandelen ook hier lekker rond en eten een ijsje lekker want het is best warm.
We komen langs Field een visitor centre even naar binnen daar is wifi.
We lezen even weer het nieuws en dan verder. We zagen onderweg naar boven nog een bezienswaardigheid de natural bridge we reden het gewoon voorbij zo kort was de afslag. Even keren en het is erg mooi rotsen die door de speling van het water een brug hebben gevormd van steen. Ook hier zijn we blij dat we toch nog even hebben gestopt is toch mooi om dit te zien.Het is nu toch al weer tijd om naar huis te gaan, echt de dagen vliegen hier voorbij.

We besluiten te eten op de camping en voederen onze huisdiertjes een paar druiven dat lusten ze wel.

Dan nog even richting het spoor gewandeld  joop wil graag het geluid opnemen van de trein díe toetert. Na een uur nog geen trein helaas dan maar naar huis.
Heerlijk rustig genieten voor de camper en dan weer naar bed.Tot morgen.