22e dag 17-8-2017

18 augustus 2017 - Hamilton, Canada

Zo dan wordt je wakker in het Hilton is toch anders dan in een camper. Maar ook dat heeft zeker zijn charme, met alle vrijheid die daar ook bij hoort.
We gaan eerst na gedoucht te hebben het ontbijt nuttigen. Er is van alles vers fruit wafels bagels brood eieren worstjes pff teveel om op te noemen. Drie verschillende soorten koffie en water in diverse smaken.
Even naar kamer terug spullen pakken en dan op weg naar Wendy. Dan vertrekken we om 12.30 uur naar Toronto Airport. Wat een drukte op de weg zeg. Na ongeveer 1 uur zijn we er gelukkig, we moeten bij hal 1 zijn. Eerst parkeren en dan lopen we de grote hal in. Vliegtuig is iets vertraagd en land om 14.30 uur. Nog even wachten en dan is Thea er. Gelukkig een goede vlucht gehad dat is fijn.
Inmiddels is het gaan regenen en we zitten midden in de spits. Michael had het al verteld dat het mogelijk erg druk zou zijn.
We doen er iets langer over circa 2 uur en zijn rond 6 uur bij Homewood.
Alles eerst goed bekijken in het hotel en uitpakken en dan naar Wendy. We hadden al boodschappen gedaan voor het avondeten.
We eten heerlijke kip met swiss chalet saus (heerlijke dikke roodbruine saus) sla en aardappeltjes.
We wachten nog even op Michael want die is later thuis gelukkig komt hij rond 7 uur thuis. We kletsen gezellig nog wat en gaan dan richting Homewood Thea heeft er bijna 24 uur op zitten en dan wil je toch wel naar bed.
Wij ook een avondje vroeg "thuis"nog even dit verslag maken en dan ook naar bed. Tot morgen.