21e dag 16-8-2017

17 augustus 2017 - Hamilton, Canada

En zo komt er jammer genoeg een eind aan onze campervakantie. Maar gelukkig nog circa 2 1\2 week voor de boeg bij onze dochter en schoonzoon. Vanmorgen om half 6 opgestaan want we willen op tijd bij Fraserway zijn. Om half 8 rijden we richting Airdrie waar we de auto moeten inleveren.
We tanken nog even de camper vol en dan staan we op de parkeerplaats van Fraserway. Alles even controleren en dan worden we met de bus naar Calgary airport gebracht. We zijn ruim op tijd voor vertrek. Inchecken hadden we al online gedaan dus kunnen we zelf onze boardingpassen en kofferlabels printen. Super makkelijk en dan de koffers zelf op de band zetten. Nog even door de douane en dan om 11.45 uur boarden en we vliegen om 12.45 lokale tijd richting Toronto in een super mooie 787. Mooie ruime stoelen met eigen tv en volop films en andere mogelijkheden. Na 3.5 uur bereiken we Toronto. Wel even de klok ook nog 2 uur vooruit zetten ivm tijdverschil. Zo is het ineens 18.00 uur!
Omdat we een binnenlandse vlucht hebben hoeven we niet door de douane en kunnen we zo doorlopen. De duidelijke borden wijzen ons goed de weg en zo zijn we snel bij Alamo car rental.
We mogen kiezen welke auto en omdat we toch met 5en in een auto willen reizen kiezen we voor Kia Sorrento.
Even wennen en alles goed zetten en dan op weg naar Hamilton.
Na ongeveer een uurtje zijn we er eindelijk,wat fijn om Wendy en Michael weer te zien. We kletsen even en ook even knuffelen met Caramel en dan gaan we naar het gereserveerde Homewood suites hotel. Prachtig mooie suite nummer 1210 op de 12e etage. We hebben een gedeelde suite met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Morgen komt Thea aan die gaan we ophalen op Toronto airport.
Is toch weer een lange dag geweest dat voel je toch wel. Dus nu lekker slapen. Tot morgen.

1. Sylvia:
    17 augustus 2017
    Ik kan niet geloven dat het afgelopen is. Het is wel erg snel gegaan, lijkt het wel. Ik heb jullie reisverslag met plezier gevolgd, en erg genoten van de foto's. Zeker voor herhaling vatbaar. Nog een fijne vakantie.
    Gr. Sil
  2. Monique Goossens:
    17 augustus 2017
    Fijn om weer bij Wendy te zijn.