17e dag 12-8-2017

14 augustus 2017 - Canmore, Canada

Vandaag rustige dag gepland mag ook wel eens.
We rijden naar Banff en vandaar door naar Canmore waar we drie dagen blijven.
We stoppen bij vermiljoen lake dit is meer een moeras dus we stappen niet eens uit. We zijn intussen wel verwend met al het moois wat we hebben gezien.

We rijden naar Banff wat een leuke stad wel druk, maar veel winkels met allerlei dingen te koop en ook nog mooie gebouwen.
We spenderen hier de hele middag en gaan dan eten bij Boston Pizza lekkere kip met friet en broccoli en bloemkool.
We zien onderweg weer een mooi hert vlakbij onze parkeerplek. Ze vlucht snel het bos in als er meer mensen aankomen. Maar we hebben toch nog een paar foto's kunnen maken.
Dan op weg naar Canmore ook een leuk stadje met veel winkels en pleintjes. We moeten even zoeken en dan hebben we spring creek resort gevonden. We hebben plek C14 is nog ruim vergeleken met de rest alles superdicht op elkaar.
Dan inparkeren de mensen naast ons kijken mee. We raken aan de praat ze heten Ramona en haar zus Anita en haar man Keith ze komen uit Edmonton en Ramona uit Calgary. Erg aardige mensen ze nodigen ons uit om te komen zitten en we kletsen zelfs tot 12 uur. Het is wel fris buiten hier dus de truien en vesten komen uit de kast. Ze trakteren ook nog op cinnamon buns jammie.
Dan maar naar bed het is koud zelfs, dus het extra dekbed komt te voorschijn wat een verschil met voorgaande dagen.
Tot morgen dan nog maar drie dagen met ons campertje op weg we gaan het vast en zeker missen.

1. Monique Goossens:
    14 augustus 2017
    Prachtig weer..... het een is nog mooier dan het ander....