37e dag 1-9-2017

2 september 2017 - Tilburg, Nederland

Zo de laatste dag van onze vakantie is aangebroken wat is het toch snel gegaan. We hebben er superveel van genoten en zelfs zo erg dat we de agenda er soms bij hebben moeten nemen om te zien welke dag het was of werd. Dan is het pas echt vakantie zegt men.
We staan wat vroeger op dan gewoonlijk we moeten ook nog inpakken dat doen we na het ontbijt. Na het ontbijt vandaag weer met bacon yess, gaan we naar boven om alles in te pakken. Na een klein uurtje zit alles in de koffer. Jammer dat de Scentsy er nog niet was anders had hij mee kunnen reizen in de koffer. We gaan eerst de koffers in de auto zetten en checken dan uit. Het was een super mooi en goed hotel we hebben er een heel fijn verblijf gehad.
We vertrekken voor de laatste keer uit de garage van het Hilton en dan op naar Wendy en Michael. Deze waren ook al op tijd op, we drinken thee en we blijven hier tot ongeveer 15.00 uur en gaan dan toch echt afscheid nemen. Dit doet ons en Wendy en Michael toch wel zeer. We zien misschien elkaar fysiek 2 jaar of meer niet en het is toch ook onze dochter van wie we heel veel houden. We proberen de tranen wel te bedwingen maar helemaal lukken wil dat niet. Ach ja gelukkig zijn er tissues op tafel. snotter snotter.
We gaan maar vertrekken want het afscheid nemen is toch onvermijdelijk en we moeten er tóch doorheen.
We rijden op tijd weg in verband met de mogelijke drukte het is dit weekend lang weekend.
Gelukkig valt het mee met de drukte en na ongeveer een uur zijn we al bij Pearson. Even de huur auto inleveren en dan kunnen we al gaan inchecken.Dat gaat ook makkelijk je legt je paspoort en incheck kaart op het leesoog, en de labels worden geprint en je kan ze zelf plakken en dan je koffers inleveren. We hebben die van ons gewogen onder de 23 toegestane kilos maar als ze te zwaar zijn moet je bijbetalen tot 100$ per koffer dat wil je niet.
Gelukkig 21.4 en 21.7 kg en die van Thea 21.0 poeh dat is een opluchting.
We gaan meteen door, honger want we hebben vanmiddag niet veel gegeten. We nemen een sandwich bij de Starbucks en een latte en eten die rustig op. Dan mogen we nog even winkelen en rondkijken tot we mogen boarden.
We mogen om 20.00 boarden op gang 2. Dan zitten we lekker op ons gemak en wachten we tot we mogen gaan. Inmiddels is het 21.00 uur en donker geworden en als we opstijgen zien we de skyline van Toronto supermooi wat veel lichtjes. Al gauw krijgen we ons diner sla met balsamico dressing em rijst met kip en perencake toe heerlijk.
Wel fijn dat er tegenwoordig een tv voor iedere passagier is, en dat er mega veel nieuwe films op staan en spelletjes en muziek.
Dan is de tijd voor het gevoel niet zo lang. Na 7:30 uur vliegen komen we om iets na 10.00 uur aan in Nederland. Wat vreemd dat je zo snel weer thuis bent. De douane roept om wie er een Nederlands paspoort heeft mag andere rij nemen zo dat scheelt énorm veel mensen. We moeten naar balie 17 voor onze koffers. Het is wel een heel eind lopen maar we zijn er al voor de band loopt. Onze koffers komen al heel snel en dan kunnen we de taxi opzoeken die is er na een paar minuten gelukkig. We rijden lekker naar huis wel fijn want zelf rijden na zo'n lange reis zagen we niet zitten. We zijn rond 1 uur thuis. Wat is het ineens klein allemaal haha. Thea wordt opgehaald om naar haar huisje te gaan en we nemen hartelijk afscheid na 2 hele fijne weken. Zodra zij de straat uitzijn is Linda er al met Polly. En die is enorm gegroeid in de 6 weken.
Linda blijft gezellig kletsen en we eten wat dan nog eerst koffers leegmaken en dan is het al 20.00 uur. Nu is het echt tijd om te slapen. Iedereen die de afgelopen tijd met ons heeft meegelezen en heeft meegereisd en of op onze blog heeft gereageerd bedankt. Wij hebben er superveel van genoten en hopelijk jullie ook. Helaas is er een eind gekomen aan onze mooie vakantie en we hopen tot een volgende keer.! Liefs van ons allemaal en bedankt voor al jullie lieve reacties xx

1. Geert:
    3 september 2017
    En nu dan maar nagenieten van de bijzondere reis. Super!
  2. Ad bruens:
    3 september 2017
    Geweldige geschreven .complimenten. gr ad en helma.
  3. Adrie en yvonne:
    4 september 2017
    We hebben meegenoten dank je wel ,geniet nog lekker na.